BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 15, 2009

11/10/2007 -Hari Ke3-L.a.s.t D.a.y!


Ladies n gentleman...4 ur info,ini lah hasil dr 3hr 2 mlm aku kt Bukit Tinggi tuh..berbaloi2..ni aku punye..yg lain2 aku dh agih2kn sbg ole2..(lupe nk snap foto) dan akhirnye...berjaya gak aku menyiapkan jurnal aku nih...eh ye ke?emm..lbh kureng la..ok,tq 4 2day..hrp2 ade lg selps ni.klau ada stuf lain yg interesting tuk di sharekan..aku akn tulis lg yeee...babaiii..




ku temukan dlm pencarian



cinta sejati untuk dirimu



kurang lebih yg spt dia..cewahhh...hehe..korg npk x ape yg ade kt bwh 2??waduh2..cowok ganteng2..aii..tetibe je ilang pnt nih..jgn jeles ekk..fizz..bile aok nok balik raub?baok la si remy(adam nur kasih) 2 skali ekk..huhu..







nk blk malaysia dh.flight kul 5.45 n kitowang sampai around 7pm.tanah airku..aku rindu akan makananmu..ms dlm flight 2 aku siap berangan lg,klau smpai je nti,aku nk mkn byk2..nk bls dendam..




Restoran terakhir yg kami sempat singgah utk mkn tghri.yg ni kami x mkn nasi pdg.mkn bakso.emm..cam2 upenye rase bakso ni..no komen!












































Terowong ni di pggl Lobang Jepang.Al kisahnye,lubang ni di gunakan ms zamn penjajah dulu sbg kubu pertahanan dan dicnilah tempat untuk menyimpan senjata.kitowang x dpt msk coz ianye ditutup bt sementara wak2 di sbbkan kejadian gempa 2 la..
























l

0 comments: