BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 14, 2009

N.g.a.n.t.u.K L.a. W.e.i


Assalamualaikum dan camat pg semua...

senyum seindah suria yg membawa cahaya
senyum la dari ht..dunia mu berseri...



emm whateva pon..senyum..senyum...n senyum lg...
10 s le katekan...
aku baru blk kj ni.td ngantuk sesangat,tetiba je rs x.tp aku percye,klau aku letk je kepala kt bntl n peluk bantal kecik..sure mimpi bulan jatuh ke riba punye..pg td blk jerk aku trs tgk hasil semaian aku.jd ke x ni.npknye benih 2 msh cm2 lg.smlm aku try test tnm pokok bunga,kailan n sawi.x tau r nti tumbuh ape.ntah2 lalang je.aku dpt benih bunga 2 dr pakcik yg jual ms aku g indon ari2.org len kene beli,tetibe aku lak dpt free.org dh bg,ambk je le.lgpon aku nk tgk gak sama ada aku ni green finger ke x..

2 comments:

Unknown said...

nanti bg akak benih dia plak ya,tapi nak free.hehe

anggun said...

ok,bisa aja.